Thursday, January 19, 2006

På stand for Forsvaret

Norges største utdanningsmesse pågår nå i Lillestrøm18-21 jan. Forsvaret stiller sterkt fra alle grener, hvorav jeg er representant for Heimevernet, deriblant innsatsstyrken. Vi informer og rekrutterer hovedsaklig til lærlingeordningen og lederutdanning i Forsvaret. Forsvarets stand er i tilegg til BI, den mest populære og besøkte standen under messen. Ca 25 000 er innom i løpet av disse 4 dagene så det er vanvittig hektisk, men likevel utrolig spennende.


Under oppholdet sponser bl.a. Forsvaret Hotell (et kongebra et!!) så jeg koser meg her i Oslo. Fredags kveld drar jeg med Øyvind og Vegard for å besøke Sindre på Dts'n i Skien. Ja, det er utrolig kjekt å endelig være på reisefot igjen ;)

Les intervju av bl.a. meg under linken Utdanningsmessem på http://www.kaleidoskopet.no/content/view/24/64/

No comments: