Friday, January 27, 2006

Flytter til Sessvollmoen

Søndag flytter jeg på meg igjen! Tar tog til Oslo og Sessvollmoen leir for å delta på inntak/opptak til videre tjeneste i Forsvaret. (NRF 7) Har plukket opp fakta om at det er over 130 søkere på noen titalls stillinger, men det har aldri stoppet meg før.

Dette er fakta: Blir jeg ikke tilbudt stilling, blir jeg boende hjemme i Tr.heim og jobbe frem til høsten for så å starte studier.

Får jeg stilling, blir jeg boende i sessvollmoen leir hvertfall fram til sommern, så får vi se hvor godt jeg trives :)

Mer info senere!

1 comment:

Anonymous said...

somos de argentina el chico d la pagina esta muy bueno
si no saben lo q dice no importa esto es castellano o español mi mail es: luciana014@hotmail.com --- la_linda114 please copy this to chat byebye